18 APRIL

Redan över halva april har gått! Förståår inte hur tiden går så fort... Det är helt sjukt.

Idag har jag vaknat med Eve där vid 12-tiden, ätit "morgonmål", tagit en promenad, lagat wok, dragit tll gymmet på TBC, varit till ABC, hämtat Eves mamma och hennes vän från flygfältet, kommit hem, packat lite, sett på TV och nu är jag här. Äntligen i min egen säng.

Har tränat mina ben så hårt på måndag och tisdag, så idag tog det verkligen hårt på musklerna. Imorgon tar jag högst en lugn promenad, och vilar annars. Har inte haft såhär hård träningsvärk på länge i benen...

Nu skall jag börja sova, så jag hinner vila ut ordentligt före morgondagen. Har väntat så länge på att morgondagen är här. Imoron får ni höra mer om vad som kommer hända. Nu säger jag godnatt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: janina

ja har exakt sama! träna benen så hårt igår å ida känns de fan :D

2012-04-18 @ 23:33:38
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0