t-r-å-k-i-g-t

Kommer du svara seriöst? ja
Vad heter du? Katrina
Hur imponerar man på dig? jag kan inte säga något speciellt sätt på hur man lyckas, man gör det, eller så inte.
Är du svårflörtad? någongång
Hur är du som person? oftast glad och snäll mot alla, vill inte tänka illa om någon p.g.a rykten, före jag känner personen
Brukar du skratta för dig själv? ibland joo :D
Kan dina föräldrar lita på dig? joo
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja det har de, många gånger
Äger du några converse? jajja
Stort mål i ditt liv? få familj, hållas frisk, och så vill jag bo i ett vitt stort hus vid stranden!
Hur svarar du i mobilen? "hej", "halåå", "no", typ.
Brukar du komma i tid? oftast joo, hatar då någon inte håller tider!
Hur känner du dig nu? trött
Vanligaste färg på dina kläder? vita
Hur lång är du? 161,5 cm
Vem saknar du? janina






Hade du en bra kväll igår? läser en super bra bok, så joo
Favoritdryck på morgonen? saft
Har du varit full? nej, aldrig :)



Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag vet faktiskt inte, har aldrig hört om de iallafall, förutom på film..
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag? jaa de vet jag ju inte så...
Vad behöver du just nu? en filt, har kallt
Finns det någon du gillar lite extra just nu? joo, Robert Buckley



Vilken person tycker du är en bra förebild? kommer inte på någon speciell nu
Vad längtar du till? solen & värmen
Har du bra vänner och äkta vänskap? jaa, jag har bäst vänner!
Svär du mycket? joo ibland, då jag är arg
En speciell dag du minns? joo då jag blev student, hade roligt ända från morgonen långt in på morgonnatten!


Har du sovit i din egna säng inatt? joo
Har du strumpor på dig nu? joo
Är det okej att gråta? klart de!
När grät du senast? jag minns inte
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej, tycker alla får ha va de vill och jag bryr inte mig om vad någon annan har på. Men själv tycker jag märkeskläder oftast är snygga, och de har bättre kvalitee, de håller mycket längre, och så är det bara!
Har du märkeskläder? joo
Har du piercing? joo, öronen och napan
Har du tatuering? joo en i nacken, och vill ha några till någongång.



Vill du gifta dig? såklart
Vill du förlova dig? nå antagligen?^^
Vill du ha barn? joo tvilling/trillingssflickor, hihi.
Snyggast på jorden är? kan inte säga en, men här är några.





Är du bra på att laga mat? nå iallafall på spaghetti och köttfärssås.
Hur vig är du? var mycket vigare förr då jag tänjde varje dag, men säkert kan jag spagat ännu, bara jag värmer upp ordentligt, så helt okej..
Vilken är din favoritglass? har ingen speciellt favorit, men isglass.
Tror du på ett liv efter döden? jag vet inte vad jag tror, vill inte tänka
Vad äter du helst när du ser på film? popcorn, chips, grönsaker, dipp & cocis.
Vad gör du helst när du ser på film? är i Fannys teater
Bor dina föräldrar tillsammans? nej
Har du tandläkarskräck? JOO! vet inget värre, seriöst.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls
Vilken ögonfärg har du? gröna
Röker du? på fest ibland
Senaste låt du hörde? Kelly Clarkson - Mr Know it All
Är du mörkrädd? joo!!
Gillar du någon? jaa du
Favoritmat? finns massa, men då jag var liten var det absolut potatis och köttfärssås som gällde!
Är du trött? joo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0