21.9.2011- Wasa By Night

Vi (jag, Gabi, Renate & Janica) började dagen med Sports Office klockan 14, därifrån gick vi till Crystal Lounge,
och sedan for vi till Amarillo för att äta.






Från Amarillo gick vi till Lobby bar, därifrån till Cello, och sedan till Ollis.



Från Ollis gick vi ännu till Cafe de Paris, och SKY!
Efter SKY, gick jag och Gabi till butiken och sedan vidare till Renate & Jocke på förfest,
var fiilisen verkligen var på topp!















Tack Rata och Jocke för en super rolig förfest!

Därifrån for vi ännu till Gabi en sväng.






Från Gabi avslutade vi kvällen på Fontana,
jag och Eve for hem redan halv 2 tiden.


jag & Milja på Fontana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0