241011

Har haf en bra helg som ni såg på bilderna. Lördagen blev också helt lyckad tillslut, efter om och men. Igår (söndag) så vilade vi så gott som hela dagen. Låg i sängen och talade om gårdagens händelser.
Senare gjorde vi varma smörgåsar, kakao, kall mjölk, såg på BB & Gossip Girl hos Lillis, tillsammans med Eve, Fanny & Niksu.

Jag avslutade min söndagkväll hos Fanny.
Jag for hem då hon for till skolan alltså där vid 10-tiden, och vaknade just. hehe.
Älskar att ha ledigt på måndagar ♥


Nu skall jag fixa mig, och försöka få kontakt till Gabi.
Vi tänkte kanske fara och luncha någonstans.

Senare planer vet jag inte, men på gymmet borde jag fara.
Men då jag vaknade idag hade jag så sjuk hals att jag inte kunde svälja...
Och slem i halsen så vet inte om jag borde vila, men får se.


Hoppas ni får en bra start på veckan :)




Puss på dethär två ♥

Kommentarer
Postat av: carro

sv;

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed" :D

marilyn manson - man that you fear.

ÄLSKAR hede citate, e som ett livsmotto fö mej :D

2011-10-24 @ 19:03:48
URL: http://caroline.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0