121011

Vaknade 8 var hur pigg som helst,
men tänkte jag inte har något och göra så for och vila en stund. De slutade ju självklart med att jag somnade. Emilia hade försökt ringa 1000 gånger, medans jag bara sov. Vaknade halv 11, klädde på mig och cyklade jäkla snabbt mot stan. 11 började timmen på LL, vi var på TBC. Jobbigt, men faaan vad det känns bra nu!! Jag stod sedan ännu en stund på vibratrim och låg i massagestolen. Hade så sjuk nacke och axlar då jag vaknade, men tror träningen hjälpte till nu ganska bra.

Har haft sjuk mage hela natten, sådär att de knipit till konstigt i magen. HAr fått stå ut med det hela morgonen, och det bara fortsätter. Säkert någon bakterie...

Nåjaa nu blir det att ta en burana, äta något, fixa sig och dra till jobbet. Jobbar 14:45-21:15. Så det är alltså min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0