TISDAG

I vanliga fall hatar jag tisdagar tycker det är värsta dagen på veckan. Helgen har just varit och man vet att det är ett tag ännu tll helgen. Och jag är oftast som tröttast alltid på tisdagar. Men idag har min tisdag varit bra, har varit hur pigg som helst då jag gick och sova klockan 9 igår, och spinning passet var super som vanligt på tisdagar, jag rekkomenderar verkligen Jenni Vähämaas spinningar, bra musik och fiilisen på top!
Ikväll har vi lagat hemgjord pizza och nu skall det bli film, bara vi får denhär playkkarin fixad...  Hyrde en film som såg super bra ut!
Sen tar vi natten, och jaa jag befinner mig på handelsesplanaden.
Ha de bra, puss! ♥


 


Kommentarer
Postat av: cecilia

SV; Oj nejmen tack Kitty! :)



BTW, nu har jag letat fram väskan och är du på väg till stan någon dag är det bara att säga till så kan jag komma via stan med den :D

2011-05-24 @ 21:11:40
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0