290511

Trött, tröttare, tröttast. Så känner jag mig.
Igår var det roligt, men jag for redan till Fanny 2-tiden och bra så. Fick sova lite längre iallafall.
Idag har vi vaknat där 11, Fanny for till jobbet halv 1 och jag och Janina har bara lugit i sängen från halv 1 till halv 5 tills Fanny slutade jobbet. Gud så skönt. Just var jag en stund hos Eve & Niksu, och nu skall jag äta och gå och sova länge!

Janina laddar antagligen upp bilder senare på sin blogg.


Väntar bara på att vi sätter upp hängmattan på gården, så jag får sova i den, bäst!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Jag fick sommarjobb på ett ålderdomshem här i korsnäs, som städare :) De va bara 4 veckor i juli, men jag e iaf glad att jag fick nå! Svårt att hitt jobb i dihär trakterna om man int e 18, som jag blir först i september :/ har du någo sommarjobb då? :)

2011-05-29 @ 19:52:41
URL: http://jenniferhelenalagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0