180511

Halåå!
Märkte just jag inte bloggat på ett tag, men dagarna går så fort. Varje dag jobbar jag, oftast från halv till halv 3. Och på kvällarna är jag och Eveliina oftast på gymmet bara.
På fredag var vi på Ollis och så på Finlands match, och på lördag var vi på förfest i stan och sedan drog vi till Ollis för att se på Eurovision och senare fortsatte vi till Fontana. Inte har jag så mycket annat och berätta.

Nu är mitt enda problem att jag inte har någon studentklänning ännu! iik. Men idag skall jag gå och se lite runt, fast jag tror jag inte kommer hitta någon ändå så..

Och kommer fortsätta blogga mera nu!




På lördag hade också West Coast Vikings uppvisningar på Variska, Gold (mitt lag) var tyvärr inte med, så vi hjälpte annars bara till där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0