020511

Hej!
Jag hade en super bra valborg, vi började med förfest hos Salla. Lärde känna många nya människor också. Vi grillade, och tog sedan taxi till Hoviska. Där fanns typ ingen, så vi for in till stan och hängde på El Gringo en par timmar. Sedan stod vi i Fontanas kö en halvtimme kanske. & De var så jävla kallt. Men på Fontana hade jag helt super roligt, roligast på länge. Tack ALLA som gjorde min kväll! ♥ :)

Igår tog ja det lugnt, orkade inte ens dra mig till stan. For istället till Juha på kvällen och hängde där många timmar. Fick skratta iallafall!

Idag har jag jobbat, dagen gick super snabbt. Efter jobbet har jag bara sovit i Niksus säng. Fått tillbaka univelat iallafall nu. Hoppas jag somnar lika snabbt ikväll!





Kommentarer
Postat av: J A N I N A

sv: tack tjuusi <3

2011-05-02 @ 20:29:31
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0