080611

Bloggen lider, jag vet.
Men jag hinner och (orkar) inte blogga då det är så fint väder. 06.30-14.30 spenderas oftast på jobbet och sedan hänger jag bara ute lite varsomhelst.

Lördag:
På lördag blev jag då student, och jag kan säga att de var en av det bästa dagarna i mitt liv. Dagen var perfekt från morgon till natt. Hade en fin studentfest, och tack alla fina som kom hit på besök. Sedan var det Strampen och utgång som gällde och kan säga att jag hade så himla roligt! Säkert bästa kvällen under detta år. Wii, tack alla som medverkade under min dag ♥




Söndag:
Chill hela dagen hos Fanny nästan. Vi var och åt och så på film hos Juha. Perus söndag iallafall.

Måndag:

Jobb och på kvällen var vi bara ute i det fina vädret. Fanny, Niksu & Eve sov hos mig. Vi planerade bl.a helgen och den kommer bli super, det kan jag säga redan nu.

Tisdag:

Hade jag inträdesprov, som gick sådär. Den skriftliga delen gick dåligt, men intervjun bra. Men är redan nu säker på jag inte kommer slippa in, men så kan det gå. Har i vilket fall som helst planerat ett mellanår så. Jag & Fanny såg också på lägenheter igår, coh på hösten flyttar vi antagligen!


NU
, har jag just slutat jobbet och skall fixa mig lite. Sedan hämta Gabi & Jonne och vi skall iallafall luncha. OCH idag skall jag och köpa en digikamera, som jag länge tänkt jag skall göra. Vill börja få mer foton, och en digikamera är perfekt för det. Senare kommer jag ladda upp mer bilder från studenten och antagligem lite på mina presenter också. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0