170711

Jag har haft en helt okej helg. Fredagen slutade inte bra för mig, och jag kan säga att jag inte har haft en lika dålig fredag på hela dethär året, som nu. Usch fy.

Igår hade jag super roligt, vi for 15 tiden till Vasa Rockfestival området för att se på Petri Nygård, han har alltid lika bra show, men måste säga publiken var den sämsta någonsin. Dethär var tredje gången jag såg honom i år, och abikryssningen och Kalajoki var inget mot denhär floppen på Vasa Rockfestival oj herregud!
Senare for vi till Eve & Niksu, därifrån via Vasa Rockfestival och sedan for jag och Salla till Tiia. En 12-tiden fortsatte vi till ett proppfullt Fontana, och jag hade super roligt! Jag & Eve for via Dognai till dem.

Idag har jag haft en super bra söndag, simmat bl.a i Maxmo, hängt och varit med Salla till ABC.


henne vill jag ha hem redan!

 

 

Har tagit kanske 5 bilder ihelg, och dem sätter jag hit imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0