huh..

Kom just hem, och håller på att somna hit vid datorn. Men tänkte ändå slänga in ett inlägg hit. Ikväll har vi ätit på Rosso, jag, Gabi, Lill & Eve. Efter det for vi via filmtown och till Gabi för att se film. Jag har haft en supr mysig kväll med god mat och bra sällskap! Filmen var också super bra :)

Nu fortsätter jag till sängs och tänker sova länge imorgon, inga klockor och ringa alltså. Senare blir det också pluggning av studenten. Godnatt! ♥

jag tål inte kylan. vill aldrig mer bo i Finland på vintern, eller någonannanstans var det är kallt heller!


Kommentarer
Postat av: caroline

du e int enda som funderar på å fly finland... man sku kuna ha ett sommarhus i spaniens kust or something å bo där över vintern!:)

2011-01-16 @ 17:27:17
URL: http://parati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0