250111



Din tisdag blir flirtig och spännande. Kanske får du se ditt eget kärleksliv ur en helt ny synvinkel.



Äntligen lyser solen där ute, varje dag är ett steg frammåt mot våren/sommaren! ♥


Hemma från skolan, har haft 3 timmar. Ganska slö dag och känns som jag inte fått mycket uträttat. Men Emilia sa till mig att idag är vuoden "synkin päivä". Men den skall få ett stop nu, för min del iallafall. Eftersom jag blev på super bra humör av solen!

Idag fick vi även ut en textkompetens. Jag blev mycket förvånad och glad över mina poäng, eftersom jag är usel på att skriva textkompetenser , och det känns som att jag inte har en aning om hur man skall göra. Textkompetensprovet i modersmål närmar sig också ... Inte nästa veckas fredag men sedan. Därför skall jag nu öva mig och skriva en till!
Later! :)

Kommentarer
Postat av: caroline

sv; hahaha :D lär väl få ångra di gånger ja skriki i luren åt telefonförsäljare. alla e som helt inniie bara "åååh har du fått jobb" å man ba "yep, ja ska sälja saunalahti åt dej" :D kmr säkert typ tappa bort mig å glömma va man ska säj å allt :D



förresten så bilden e jättefin på dig! ja antar de e sådä tilannekuva men den ser nästan planerad ut, så fin!



å int undra på att ja had så himla dåligt humör hela dagen om dehä e vuoden synkin päivä... förklarar allt haha :D

2011-01-25 @ 14:18:28
URL: http://parati.blogg.se/
Postat av: caroline

sv; nå alltså fram tills onsdag har vi skolning typ, annars e de 15 timmar per vecka som minimi man ska jobba :) å de e ju nästan ingenting om man tänker efter!



haha de bruk va sådä "vaaa när har du fota dehe?:D" men faktist, jättelyckad bild! guldstjärna åt janina :D

2011-01-25 @ 14:42:30
URL: http://parati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0