150111

Lördagen börjar inte bra alls men ditt dåliga humör skingras ändå när oväntat goda nyheter når dig.


Igår var det beachparty då. Jag hade nog ganska roligt under kvällen. Vi började med förfest hos oss, och for sedan iväg. Vi var där redan lite efter halv 7. Såg massa bekanta jag inte träffat på länge, sånt gillar vi! Gabis mamma hämtade oss kanske klockan 4 därifrån och så for vi till henne.

Vaknat där idag, köpt present åt pappa. Nu skall jag fixa mig och sen bär det av på Pappas och min farbrors födelsedagsfest. Tänker odck inte stanna där hela kvällen, utan vi har lite andra planer till ikväll. ADIOS

Ha en bra lördag allihopa, bilder kommer senare hit! :)



Kommentarer
Postat av: Ia

Tack! Tycker också jätte myki om dom :)

2011-01-15 @ 15:35:10
URL: http://ceciliainn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0