140111

Du vill väldigt mycket men åstadkommer ganska lite, och det stör dig. Tur i kärlek har du i alla fall.


Vaknat för sådär en halvtimme sedan, duschat och nu skall jag på nätet si en snutt av salatut elämät som jag missade igår.
Resten av dagens planer kommer nu, eftersom jag inte hinner blogga mer idag.

* Nu klä på mig, och fixa vanligt som alltid
* 11 träffa Gabi på gymmet
* Efter det luncha med Gabi
* Skolan klockan 13 var jag har samhälls & modda
* Då jag slutar hämtar Lill mig, och vi far vi Gabi, Niksu och antagligen Renate
* Sedan fixning och förfest hos oss
* Kvällen avslutas på Oliwer's Inn Beachparty



 

Plockar in lite stämning från Ayia Napa's poolparty ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0