090111

Hejhopp!
Tillbaka till skolan då imorgon. Efter 3 veckos lov som gott så himla fort. Med jobb den första veckan, och efter det har jag inte gjort ett skit! Bara festat och hängt med vänner. Minns inte ens när jag sovit eller suttit här hemma sist. Så egentligen tycker jag det är ganska skönt med att "päästä takaisin arkeen" som man brukar säga. Har nu lagat upp ett schema på hur jag skall fortsätta från och med nu.

Först blir det förståss skola, på mina håltimmar kan jag umgås med vänner, kaffe och sådant. Efter skolan skall jag komma hem genast och läsa samhällslära, eftersom skrivningarna närmar sig med stormsteg, och kvällarna tänker jag tillbringa antingen på LadyLine eller Sportsgym. Nu tänker jag verkligen lyckas! Och det känns som att min motivation med gymmet verkligen är tillbaka, efter allt slappas under lovett. Kommer faktist bli skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0