01:37

Har haft en så skön fredag. Först mys hos Gabi vid poolen och bastun. Vi lagade kycklingsallad och världens godaste svampsås. Sen blev det att se film, Veijarit. Så jääävla bra, och på vilket festhumör man blev! Dendär filmen var helt som mitt gäng, haha, använde samma uttryck och allt som vi.

Då filmen var slut for vi till Janina, var Fanny också var. hängde där en stund, och for sedan och hämta efterlängtade Christian & Oliwer. Så skönt att ha dem hemma ens några dagar! Roligt att se dem med♥ Vi for med dem till Janina en stund, och just lempade jag och Gabi hem dem, och tillslut förde hon hem mig. Nu är jag yber trött och tänker gå och sova. Tack för en fin fredagskväll! :)

Nu säger jag godnatt.




gammal bild på mig & janina, haha.


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

denhä dagen för 4 år sen va så jäkla bra <3

2011-01-22 @ 13:19:37
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0