never say never



bild från brasrummet


Ligger i sängen, och känner mig sjuk. Men jag kan inte bli sjuk nu... Fast det är mycket möjligt för jag vet många som är sjuka nu. till exempel söta Vanessa, som jag varit med största delen av kvällen. Har också sprungit och varit på ett pump pass, som kändest tyngre än vanligt, fast jag använde samma tyngder. Och nu känner jag mig totalt utmattad. Men blir att fara på första timmen imorgon oberoende om jag är sjuk, eftersom vi har rella presentation. På tal om den skall jag färdisgtälla den nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: okej, checka google ;) ja de e en bra serie , så den e no värd att se :)

2011-02-02 @ 17:19:06
URL: http://ememmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0