<3

Kom just hem. Har haft en super mysig fredag! Den började med pulkåkning, tillsammans med Fanny, Gabi, Janina, Lill, Niksu, Charlotta & Emilia. För mig blev det 1½ åk. Efter det fortsatte vi till singsby till min farbror. I honoms kota grillade vi korv, drack kakao och åt en massa annat gott. Fin kväll med elden som värmde, musiken som spelades i bakgrunden och världens bästa vänner! ♥
Fick också träffa min kusin, jag inte sett på länge. Vi har avslutat kvällen med att börja se på Gossip Girl säsong 1, som jag fick låna av Anna. Jävla bra serie. (Jaa, jag har aldrig sett på det förr ;))


Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag. På Janinas blogg hittar ni bilder.

Nu säger jag godnatt! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0