190211

Hemma efter en super bra abikryssning. Åkte först med bussen ner, och fick vänta i bussen lite på en timme, för att båten var en timme sen. Då vi kom in på båten, sökte vi hytten, duschade, sminkade, valde kläder och fixade håret. Jaa jag sov med Charlotta, Emilia och Mirva. Då vi var klara med allt hämtade vi upp Fanny, Iia, Jessi, Lycke, Sandra och Madde. Vi gick upp till däcket med restauranger och åt på Taurus. Det var super god mat och stora portioner där. Då vi ätit klart for vi vidare till en pub och beställde massa drinkar där, eftersom barerna med dansgolven var proppfulla, så det skulle tagit en evighet att beställa något. Senare fortsatte vi själklart ut i dimman! Kvällens höjdpunkt var självklart PETRI NYGÅRD!!! Jag, Gabi och Mirva stod längst framme och såg hela keikkan. GUD VAR BRA DEN VAR! Ropade till alla låtar för full hals, och såg ut som dränkta katter efter 1½ halvtimme då det var slut. Huh. Nåjaa vi fortsatte ännu festa sedan till en 5-tiden. OCH VAD ROLIGT VI HADE! :)


Nästa morgon vaknade jag där en 11, full ännu, hehe. Så jag duschade, sminkade och for upp till baren med Jonas, Olli, Rasse, Jemina, Renate, Katten, Mirva och började beställa in drinkar och dricka pånytt. Haha. Men det är väl meningen då man är på abikryssning? Var smått full hela dagen och hade roligt. Där en 5-tiden fick jag sååå ont i huvudet så sov på hytten en stund. Tog en burana och drack mer i bussen ännu. Wii! Då vi kom hem där 1-tiden, hämtade Roffa oss och förde oss till Cantare var Fannys mamma hade 50-års fest! 7 började den så i tid var vi ju inte riktigt... Halv 3-tiden hämtade några kompisar oss och vi for med dem till Fanny. De for hem kanske 4 och då såg vi ännu ett Salkkarit avsnitt, och sen började vi sova!


Jag hade med kameran,
SÅ LADDAR UPP BILDER SENARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0