070211


Kärlek: I de lugna stunderna kan kärleken blomstra men samtidigt satsar du hellre på vilda nöjen.

Pengar: Besvärliga val dyker upp ideligen. Det finns investeringar du kan göra men du tvekar.

Turdag: Tisdagen. Du gör dig själv stolt.

 

Har sovit dåligt hela natten, med sjuk mage. Vaknade halv 9, duschade sminkade, och lite före jag skulle fara till skolan, fick jag en konstig känsla och behövde spy. Efter det har jag haft sjuk mage hela dagen. Så jag lämnade hemma och vila. Kan inte bli sjuk denna vecka, eftersom vi har textkompetens i modersmål och vårens studentskrivningar inleds. Därför tänker jag gå tillbaka till sängs nu. Ha de bra!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0