030211

Halå!
Han inte blogga igår eftersom jag hade fullt upp. Skola från 8 - halv 5. Pappa skulle hämta mig då men förståss tar min akku slut och får inte kontakt till honom på något sätt. Var hungrig och arg. JAg gick till bibban, loggade in på fejjan, och fick kontakt till Hoai, som räddade mig. Hon skickade till pappa, om mitt problem och så hämtade han mig som tur. Jag åt lite hemma då och så for vi med pappa till butiken, och så for jag till gymmet på bodycombat med Fanny. Pia inledde en stor del av det nya programmet igår, och gud vad det var roligt! Då vi var klara på gymmet, kom Fanny till oss övernatten vi kollade salkkarit, och for och sova.

Idag har vi vaknat lite för 10, gått till Fanny, och sedan drog vi iväg på bodypump till gymmet. Idag har man känt att musklerna är totalt slut, och jag måste försöka låta dem vila ut lite. Har haft en timme i skolan, och nu sitter jag hos Fanny. Hon skall snart på jobb, och då skall jag hem och plugga lite.


köklotdans vi var på i sommar

 


Kommentarer
Postat av: H

hihi, de e int varje dag man får skick me nåns pappa! hahah ;D skojja.

2011-02-04 @ 14:32:30
URL: http://hhhoai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0