271211




Är så trött och slut, så det inte är klokt.
Sov så jävla dåligt på natten, somnade vid halv 3 först då tänkte på en massa...
Min julhelg gick ändå helt bra, julafton var perfekt, som oftast alltid.
På juldagen vaknade jag halv 10, och for genast till pappa, för att hinna vara med Lucas & Linn. De är så otroligt söta! På kvällen blev det självklart fixning, förfest och utgång! Vi for till Pullowaild, stod i kön från 21.15-22.00, lätt värt det, då man slapp in genast. Beställde massa drinkar genast så resten förstår ni. Men roligt hade jag, senare for jag till Fontana med en kompis och hängde där. Älska guldkortet, svin lång kö var det och själv får man bara gå förbi hela och slippa gratis in! Jag hade en så jäkla bra kväll, fast litew minnesluckor finns här och där. På söndag vaknade jag och mådde super bra, har inte mått dåligt på länge dagen efter, annat än att jag är skit-trött. Fick ändå höra en sak som jag blev besviken på, inte arg alls, men besviken. För skulle inte ha trott det, aldrig, någonsin. Men skall försöka att inte tänka på saken destomera, och vill inte bråka med någon heller.( Men det är inte lätt.. Nåjaa resten av gårdagen har jag lugit i sängen med Lill, Eve & Niksu. Plus att jag var hemma och hos pappa och åt. De är bäst♥


 

mina enda bilder. tror Niksu också har några :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0