01:08

Godkväll.
Jag har haft en toppen julafton som alltid. Det är en av mina favorit dagar på hela året. Så skönt att få vara med sin/ sina familjer som det är för mig.

Min dag har börjat med jobb, sedan har jag chillat hemma, 16-tiden for vi till mommo å moffa var de jullunch, med kusiner, moster etc. Sedan är det julklappsutdelning där.

En 18.30 gick vi iväg till pappa, var min andra familj var. Där delade vi också åt julklappar var tomten också var. Sedan har vi haft mys, kaffe, tårta, massa godsaker, ostbricka, vin, ja ni vet. Men jag valde cocislinjen. Detta år blev lite annorlunda. Eftersom jag & Josefina inte lämnade övernatten. Detta pga att Patte&Karoliina och småttingarna Linn och Lucas är i Vasa, för första gången. Så de tog över vårt rum, vilket inte gör mig något. Istället förde jag hem Kia och Freddi och kom till mami och sova.

Tack för ännu en lyckad julafton, och tack till mamma, Kaj, pappa och Kira som uppfyllde mina önskemål. Men tack också till släktingarna och alla andra för de fina presenterna och sällskapet.

Jag är så lycklig just nu för jag har världens bästa familjer, släktingar och vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0