210811

Jag älskar söndagar, men inte denna.
Jag är så jäkla trött, och mitt ögonlock värker, tror jag använt smink som inte passar mig.
Idag har vi ätit på PQ (sista gången för mig på länge), eftersom jag från och med imorgon tänker börja äta häslosamt och träna på allvar! Hela sommaren har spenderats vid skräpmat och nästan ingen träning alls.
Senare har vi hängt hos Juha och bara luggit i hans säng som kanske är skönast någonsin, sett på foton, skrattat så jäkla mycket, ätit chips och bara talat.
Har också hunnit vara med Lill.

Nu då jag tänker har min söndag varit helt lyckad ändå, men vissa saker kunde man lämnat ogjorda ibland.


hans lägenhet är en av de finaste och mysigaste jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0