170811

Halåå!
Hemma efter en helt super resa med mina tjejer. Jag har haft två så jäkla roliga veckor där ute, som jag aldrig kommer glömma.
Flyget landade igår i Helsingfors där halv 11-tiden, så vi han för fan inte ta ett tåg hem. Om vi skulle varit 5minuter tidigare där hade vi hunnit. Jag och Gabi tänkte då att vi tar flyget hem, Finnair långt över 200 euro, kan inte förstå hur det kan vara så dyrt att slippa till Vasa?! Vi såg att man slapp för samma pris till Istanbul, helt sjukt. De sa att Blue1 också har flyg som går som går så vi sprang på fullt för att kolla upp det, kostade bara 56euro, men vi var 5 minuter för sena! Fyfan vad det kändest orättvist just då, var så arg! Så jag har alltså spenderat min natt på flygfältetet var det var super kallt och resten av morgonen på tåget... Slapp just hem och det känns så fint.
Snart får jag träffa Janina ♥, skall ta all tid till vara med henne, för kommer inte förstå hur jag skall leva utan min andra halva i 1 år... Oj gud. Har ju sett henne så gott som varje dag, sen första dagen jag blev född!


 

En ända bild är allt jag orkar ladda upp, eftersom jag är helt död!

Mera kommer senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du laga en tatuering någongång ännu? tog det ont? Och kan du ännu ladda upp en bild på den?

2011-08-17 @ 11:24:55
Postat av: J A N I N A

du e så fin kuu! <3

2011-08-18 @ 20:18:05
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0