frågestunden

Favorit låt just nu? De finns så många, men en av de är Tinie Tempah ft.Eric Turner - Written in the stars
Vilka bloggar läser du? De som jag läser varje dag är: Cherry, Christa, Hoai, Iia, Jae, Jessica, Lill, Linnea, Lizette, Marielle, Sofia, Paow, Kissie (Bezie). Och sådär ibland Emma, Sandra, Lotta, Disa, Cecilia, Jennifer, Ella, Eve, Josefina,  Emilia & Mikaela, Lycke, Milja, Nann & Sanna, Falsksanning & Gossips, Kenza & Tyra.
Vilken är din favoritbutik? Aukia, Karisma & Gina Tricot
Vad är det bästa som har hänt i ditt liv hittils? ;) Svårt och säga, men Ayia Napa resorna tar nog ändå priset!
Vad ska du göra efter gymnasiet? Planerna är att spendera hela nästa sommar på Ayia Napa med iallafall Fanny & Gabi. Därefter har jag faktist ingen aning! Försöka hitta någon skola jag vill till, men det är ännu helt öppet.
Kan du visa din tatuering? och tod det sjukt att göra den?


Den som just lagad, har ingen nyare bild nu efter, men kan ta då min syster kommer hem så jag kan låna hennes kamera! :)
Innan jag skulle göra den var jag livrädd (påriktigt)! Då han började laga den tog de faktist inte så ont, men att fylla den med färg kändes nog och M: et på den gjorde lite ont. Så då fick man knipa ihop aningen.
Va har du för framtidsplaner? Har inte planerat så långt ännu, men antagligen Ayia Napa nästa sommar!
Favorit mat? Hmm.. Kanske potatismos & maletköttsås
Favorit kläder? Leggins & och min rosa Gina Tricot huppare!
Om ditt hus börja brinna, vad är den enda saken du skulle rädda från ditt rum? en nalle som jag haft sedan liten! :D
Om du vann en miljon på lotto exakt nu, vad skulle du göra då? Köpa allt jag vill ha och säkert resa jorden runt! :)
Har du någon dröm som du absolut vill nå? Nej inte något speciellt.
Hurudan musik inspireras du av? Disco musik och lugna låtar som har bra text! Love the way you lie, älskar jag!
Om du bara får ta 3 vänner med till en öde ö, vem skulle du ta? bara 3! Nå de är svårt men om flickor så: Fanny, Janina & Gabi
Men om pojkar också så: Fanny, Christian & Oliwer.
Hur ser det perfekta veckoslutet ut för dig? Att vara med mina vänner, ta de lugnt, se film laga god mat och festa den andra dagen, någon riktit galen hemmafest! De är nog de bästa.
Vart går din drömresa? Hawaii, dit skulle jag fara genast bara jag hade pengar och tid! Låter så underbart.
Ett ställe i världen du aldrig skulle besöka? Någonstans där de krigar skulle jag aldrig åka till!
Vad tycker du är bra med dig själv? Att jag oftast alltid lyssnar på mina vänner då de har problem och förösker hjälpa till.
Du har fina kläder! var hittar du din inspiration? Jag hittar inte den riktigt, köper bara kläder som är fina, haha enkelt :)
Vad planerar du göra nästa sommar? De har redan kommit fram, men att vara på Ayia Napa hela sommaren, med Fanny & Gabi iallafall.
Favoritnamn? Både på pojke och flicka :) Jag har många favorit namn, men flicknamn som jag gillar är: Lilian & Lumi. Och ett pojknamn som är sött är Hugo.
Vilka ämnen skriver du i studenten? Nu på hösten Finska, Engelska & Hälsokunskap. Vårens ämnen är ännu lite öppna men helt säkert Samhällslära och Modda, ja och kanske Geografi.
Om du fick en önskning att göra precis vad du ville , vad skulle det då vara ? :)
Att vara frisk!

antingen eller
natt / dag , Dag för att då kan man göra en massa och allting är öppet.
vit / svart , Gillar inte svart så mycket eftersom de är en så dyster färg.
choklad / fruktgodis
ladyline / sportsgym , Sportsgym för där går de mycke mer lektioner och finns mera möjligheter att välja på. Fast LadyLine är super mysigt!
skola / ledigt
vänner
/ träning
myskväll / partynight
fontana
/ ollis , Fontana för det är större och man ser oftast en massa bekanta! Fast Ollis lätt vinner då de har någon tema kväll eller då de är tisdag. Men om de är lördag och de int händer något speciellt på någon av dem så är det no självklar sak att fara till Fontana!
ollis / pullo , Jag gillar Pullo för de är så jävla huippu stämning där! Dans på borden och kakkosen päivät vinner ju nog allt, helt jävla galet! Jag har aldrig ens haft en stund tråkigt där.
blond / brunett
kissie / bezie , B för de är så jävla roligt att läsa hans blogg och man bara skrattar här hemma åt alla hans videon.. :D

vad tycker du om dehär bloggarna:
kissie
,  JAg tycker lite synd om henne då hon är så tragisk, och måsta ändra om alla sina bilder, för att se smalare ut, fjantigt!
kenza , Läser inte så ofta bara ibland går jag in och tittar. Men helt okej.
blondinbella , Läser så sällan så kan inte säga något.
egoina , Läser icke
falsksanning / gossips , Roligt att få veta sanningen bakom alla toppbloggare, haha, de är ganska underhållande!
paow , Paow gillar jag mest av alla stora bloggare, hon är så jävla bra!
dessie , helt okej, lite barnslig ibland. Men gillar hennes åsikter.
dennism , läser icke
amir , läser ice
isabelle strömberg , läser icke
anagina , läser icke
tyra , Tyra gillar jag, hon är bra!
krilleboi , läser sällan så kan inte riktigt säga

.. och några vasabloggar:
ssoufi ,
Sofias blogg är super bra, den gillar jag verkligen. Men hon kunde uppdatera lite oftare ;)
jsfina, Helt bra, men läser inte varje dag :)
emmsie , Gillar den och tycket om då hon fixar foton så bra!
yae , braa och tycker om uppdateringen! :D
jessicacecilia , Helt okej också, skulle kunna vara mer bilder & uppdatering! :)



TACK TILL ALLA SOM STÄLLT FRÅGOR! :)
& alltid kan ni ju fråga fast de inte är någon frågestund! (;

Kommentarer
Postat av: caroline

ja har heeelt missa frågestunden :( men iaf, så börja ja funtsa på med tatueringen, kändes de sådär vad han skrev? :D har allti fundera på det, som då man typ drar naglarna på nåns rygg så ska den gissa vad man skriver!

2010-09-18 @ 16:47:42
URL: http://parati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0