6 september 2010

Gokväll! Haft fullt upp ända tills nu. Nu borde jag känna mig glad och vara innii. Ibland finns också stunder då man måste bli besviken, men jag skall föröska att inte tänka på dem nu. Hela jävla förra natten, var så gott sömnlös. Jag sov så dåligt.. Vaknade stup i kvarten och på morgonen kändes det som om jag var död. Steg snällt upp och for till skolan, fast det tog imot hårt och jag tänkte lämna hem. Håltimmen idag spenderades först med Emilia, vi var till CM och hämtafde en batong och åt den ute i solskenet. Efter det gick jag till bibban och där var jag med Fanny & Iia.  Sedan var de ännu 2 timmar. Då skolan slutade lunchade jag med Janina på Subway. Eftermiddagen gick åt till att fara iväg till butiken och läsa student.
Avslutade kvällen på gymmet! Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0