23 september 2010

Hälsokunskap skrivningarna gick relativt bra igår.
På kvällen for vi på Wasa By Night. Helt okej kväll.. men förfesten hos Ellen var mycke bättre än själva utgången! & Jag fick äntligen träffa älskade Renate som jag inte sett på månader ♥
Allt var precis som förr och vi talade om allt! Var roligt att berätta saker som hon ej hade hört och tvärtom!
Igår var de helt som på påsken, jag, Lill, Gabs & Rata.. ojoj dom tiderna! Men nu skall de blir mer sånt igen,lucky days.



puss!



Vi var alltså på SKY, Hullu Pullo, Fontana, Ollis, Crystal Luonge och Happy Barrel. Där en 2 halv 3 tiden for vi med Lill & Emilia hämtade mat (alla från olika ställen) och for sedan och sova.
& jag blir totalt stressad på då man försöker snoka saker om mig via mina vänner, som vet om sakerna. Vill man få reda på något så kan man ju fråga mig och inte gå via alla andra. + att de som vet ändå ej skulle berätta vidare, så de är ju lönlöst. Bara så alla vet :)

Kommentarer
Postat av: du vet vem!

men om man frågar någon av vännerna och tänker att man ändå får veta, eftersom det brukar funka så att man i ett gäng får veta "allt av alla" om det inte är något superprivat eller hemligt eller du vet.



det är ju ofta sådär "aj va, visste du inte det?" när man får veta något. då börjar man och fråga istället, så att man nu ens ibland ska veta något vad det handlar om.



snälla tänk på det jag skickade åt dig på facebook.

2010-09-23 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0