21 september, och ingenting känns bra





Äääh. Har så jobbig period framför nu! Massa timmar, nästan full dag hela tiden. Åååh.. Tur studentskrivningarna snart iallafall är över, en annan sak är ju hur de gått. Men helt bra att gå i skolan i och för sig, behöver man inte tänka på allt annat!! Idag har jag också varit en stund hos Gabbi ♥ efter skolan. Skönt att få prata ut lite, med någon som verkligen förstår.

Nu har jag super sjuk mage och är inte på bra humör, så de är väl kul. Jag är faktiskt på skit dåligt humör, rent ut sagt. Och sen vet jag inte heller riktigt vem av mina bästa vänner jag kan lita på och inte. Så sånt idag då. Önskar man kunde göra de på alla i vad än man har och berätta eller fråga. Men men. Så är de ändå inte. GAAAH JA BLIR NOG BARA SÅ SUUUUR på såååånthär!

Nåja nu skall jag sluta klaga för er, de känns bara lite bättre efter att få skriva ut...
Hoppas er dag iallafall gått bättre!



Kommentarer
Postat av: Disa

blää, usch, stakkars dej kitty. <3 Hoppas de blir bättre! vi måst prata nåån daa! :)

2010-09-21 @ 17:03:05
URL: http://disandras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0