2 september 2010

Vilken huippu kväll det blev igår på Hullu Pullo! Vi började med "förfest" hos Mirwa. Med bl.a Lill, Emilia, Mikk Mirwas syster Sanna oh hennes 2 vänner. De var super roligt! Där halv 11 tiden fortsatte vi mot stan och Pullo. Alltså vilken kväll, bästa krogkvällen i Vasa, lätt! På Pullo träffade vi Iia, Fanny, Jannike och Pia, som vi var med hela kvällen. Sedan kom Fanny Ö också. Kymppis kväll med dans på borden och med härliga vänner ♥

Tog en del bilder också, men har inte orkat ladda upp dem på datorn, så de kommer hit innom de närmste dagarna! :)

På morgonen hämtade Pia, Fanny och Jonas mig och Mirva från Brendö. Skoldagen var tung p.g.a måendet, men gick ändå relativt snabbt. Då skolan slutade förde Iia hem mig. Jag slapp in, gick ner till mitt rum och kastade mig på sängen. Somnade bums. Sov många timmar ända tills Fanny kom hit. Vi for till henne såg på TV och vilade, skönt!
Nåjaa har tänkt börja gå och sova nu då jag inte sovit så mycket förra natten.. Gonatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0