16 september 2010

Min mage är mätt och jag är trött. Vi åt biff, potatis, sallad, bröd. Mums vad gott de var! Har inte läst på hälsokunskap idag så de är dagens nästa program. Sen skall jag ringa Fanny. Blir också att vara med Lill. Gymmet bara jag hinner!

Vi var på Pullo igår och det var helt super rolift! Jag fattar inte hur tiden där alltid går så fort. I planerna var också att fara till sky på rock the disco. Men vi slapp aldrig så långt.. Träffade en massa bekanta och vänner. Och massa gamla lagkompisar, fan va nice att se alla igen! Vi slapp hem med Emppu, Missus pojkvän och vi for alla via grillen!

Inga foton blev de från igår.


Istället blir de en bild från Pullo, sen senast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0