15 september 2010

Godmorgon!
Nu har jag ledigt resten av veckan, så skönt! Största delen av tiden skall jag bara läsa på studentskrivningarna och träna. Idag blir de dock en vilodag för mej, inga hårt tränas utan en lugn länk istället.

Igår var jag på spinn-bodypump. Har inte varit på bodypump jaa senaste kanske vid årsskiftet. Huh! Mina armmuskler har blivit så mycket sämre om man jämför med vad de varit, kunde lyfta dubbelt mindre än förr. Åå vad jag blir störd! Nåjaa nu skall jag minst 2 gånger i veckan på bodypump. Idag har jag sådan träningsvärk från igår, men de känns nog skönt.
Lesmills program med bra ledare är nog bland det bästa som finns!









& KOM NU IHÅG OCH STÄLLA FRÅGOR, så är ni snälla! :)






Kommentarer
Postat av: jossan

sv: Tack kitty! :)

2010-09-15 @ 14:00:20
URL: http://josefinemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0