om gårdagen!

Godmorgon! Vaknade för 20 minuter sedan. Har varit så skönt att sova länge.
Igår började vi kvällen hos Janina, med Lill, Eve, Niksu & Gabi. Efter det har jag kört en massa folk och överallt. Då jag ungefär var färdig med det, for vi till Heli's. Där var det förfest. Senare fortsatte vi upp till SKY. Vi hann vara cirka en timme med Janina, förrän vi åter igen måste skjutsa folk. Då vi blev klara med det, var klockan redan mycket, och det kändes onödit att fara för sådär en timme tillbaka på krog. Så Lill kom me oss, och så for vi och hämtade mat som vi åt hos Janina! Vad jag kom fram till igår var att, de är nog inte min sak att agera chaufför. (för att jag blir för lätt stressad, om de inte går som jag vill!)


haha outfit bild

Niksu bestämde sig för att dricka!

Janina, Heli, Niksu & Lill

sweet

Nicolina ♥

alla foton från SKY blev dåliga, men det här var kanske mest "lyckat"

haha!

hämtade syster & Emma från Solf.

Vi träffade också på Robban och gänget där.. haha!!! Så hälsade på dem också!

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: caroline

wää sku ha träffa på er vi sky då man fick vapaalippu dit från jobbe vi botnia punishment men ofc så fatta int ja å kompisarna å ta en biljett dit å vi våga int fösöka in utan di heller då man int had fixa sig någo alls :D

2010-10-12 @ 19:10:46
URL: http://parati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0