trött.

Ikväll har jag gymmat med mami, vi var på body-passet. De var ganska passlit idag, eftersom varenda muskel värkt efter attacken, tog väl i mer än sist igår då. Just kollade vi Salkkarit och jag åt super god tonfisksallad! Nami. Som gulliga mami lagade åt oss. Snart blir det bastu, skönt så får musklerna riktigt slappna av.

För helgen är planerna ännu ganska så öppna. Men säkert hittar vi på något skoj. Jag är helt slut efter skolveckan och förstår inte hur jag skall orka med morgon dagen, jobbigaste skoldagen på veckan. Idag fick vi också provveckans schema... Allt annat än skönt måste jag säga. Prov varenda jäkla dag. Jepp. Jag borde inte klaga, eftersom jag har så lite kvar av min gymnasietid, så de inte är klokt. Vart försvann dessa år? Jepp, nu tänker jag njuta på fullt ända till slut! ♥


 

& TACK till Janina som fixade ny super fin header åt mig! Klicka f5 om ni inte ser den :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: hahah de e braa! :D Å ja tkr vi har så konsti lärare som knappt kan undervis så he e nästan ingen vits heller att följ mee fö ja föstår int nåå :D

2010-10-07 @ 19:43:56
URL: http://ememmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0