never give up your dreams

Hemma, och slöar på soffan. Tänkte på att ta en powernap. Har haft 2 timmar matte, en stödlektion, och en vanlig. Tänkte ändå vara duktig idag och studera mera matte flitgit. Suck, men de är ett måste. Och jaa, så sall jag vara med Lill.

Idag har det också klarnat upp lite bättre, vad jag skall söka in till nästa vår... Men tänker hålla hemligt det ännu. Ifall jag bestämmer mig för att försöka, krävs det mycket jobb... Kira peppade mig ändå och sa "ge aldrig upp dina drömmar" och de var faktiskt några ord jag tror jag behövde, och kommer att ha nytta av.


 

VART HAR NI TÄNKT SÖKA IN? :)


Kommentarer
Postat av: Marelle

Barnläkare/sjuksköterska på Astrid Lindgrens barnsjukhus , det är drömmen , så någon sådan linje! (;

2010-10-28 @ 20:10:02
URL: http://mariellesophie.blogg.se/
Postat av: J A N I N A

nooo idea... :D

2010-10-29 @ 16:43:21
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0