drömmer mig bort


Jag drömmer mig bort hit... Till paradiset... Ayia Napa ♥. Gud de sku få va sommar, så man slipper dit igen! Vad man kan sakna ett ställe mycket.



...& BACK TO REALITY


Tror inte jag har så jobbig skoldag imorgon om jag minns rätt.. Fyfan för denhär perioden. Tur att de byter om mindre än 2 veckor. Då har jag troligen bara 2 stycken ämnen och hinner börja läsa på vårens studentskrivningar. Nästa vecka är btw, döden för mig. Varje dag 1 prov, en dag till och med 2. Det värsta är ändå 2 matteprov... Someone please save me!
Idag har jag också sökt jobb, hoppas jag skulle få något, behöver verkligen mer pengar så.


 


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

alltså wow! ja måst säga att ja tycker om precis ALLT me dehä inlägge :D struktur, va du säger, ALLT!

2010-10-27 @ 11:51:09
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0