6 oktober 2010

Sorry, för dåligt uppdatering. Jag gjorde faktist ett långt inlägg, men fick det att försvinna lika snabbt. Fan! Idag har jag varit med Lill & Eve. Varit på en tung men bra bodyattack med Gabi och efter det varit och kolla på favoritlagets (Platinum♥) träningar. Sen hälsat på min sötasöta kusin som är tilbaka från Egypten. Äntligen får jag träffa dem igen :D En vecka känns så länge, då man är med dem varje dag.


Dagens horoskop!

Först en produktiv och lönsam dag, sedan en avkopplande och humoristisk afton. Väldigt trevlig onsdag.

 

Det har stämt in rätt så bra! :)




Kommentarer
Postat av: caroline

Nice designförändring! :D

både du å jae har så härliga headers somriga varma å WÄÄÄÄ varför tog jag int foton i somras :(( :D

2010-10-08 @ 07:43:04
URL: http://parati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0