30 OKTOBER 2010

Vaknade, for i duschen och nu sitter jag här. Känns underligt att vara såhär tidigt vaken på en lördagsmorgon. Nåjaa men nu skall jag fixa mig, packa lite saker och sedan drar vi till Seinäjoki, tillsammans med Janina, Mirwa, Gabi & Fanny.  Där skall vi kolla på halloween stuff, några på dräkter andra på något smått och gott. Då jag är tillbaka i Vasa fortsätter vi till Fannys villa, med bl.a Janina, Gabi & Eve. Myskväll 2 kommer det alltså att bli. Skön helg!


 

VAPPEN 08, jag & FANNY ♥

 

LEJONET

Månen ger dig en verkligt sensuell och njutbar lördag men det krävs att du fokuserar på dina intressen.


Kommentarer
Postat av: Marelle

Sv; Ligger i sverige nog :) Jaah skönt att bloggen inte bråkar hela tiden nu ! (;



Trevlig helg! :)

2010-10-30 @ 22:35:57
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0