fucking great!

Vilken bra början på tisdagen då... Om ni inte orkar läsa behöver ni inte, måste bara skriva ut mina känslor nu.

Du vet hur lessen jag var dendär helgen, på söndag i slutet av augusti.  Jag berättade allting åt dig, som jag alltid gör, för att jag verkligen litar på dig mer än nästan någon annan, och har gjort de i många år redan. Den kvällen då jag bara satt hemma och grät. Du hjälpte mig faktist igenom det, då det kändes som värst, och veckan efter det då jag hade svårt att sova om nätterna, fanns du alltid där och lyssnade, fast det kanske inte var världens roligaste för dig.. Du var helt sådär att du förstår mig, och att personen som sårade mig gjorde helt fel. Det kändes så bra att ha någon att tala till. Det kändest verkligen bra.
Men jag förstår inte alls nu. De har varit lite sådär på senaste tiden mellan oss, men nu 2 senaste har jag varit så jäkla glad för att allt varit så jäkla bra, jag har just rett ut me en viktig person till mig, och du var glad för det.
Det var egentligen en så jävla liten sak som du gjorde, men det sårade mig så in i helvete. Det tar faktist ont, fast du tycker jag är jävla barsnlig så måste du ju tycka det då, men man kan verkligen inte rå för sina känslor. Det hoppas jag också du skulle förstå.

Kommentarer
Postat av: gabby

<3

2010-11-09 @ 14:54:59
Postat av: kitty

sv: <3

2010-11-09 @ 15:07:08
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: J A N I N A

<3

2010-11-09 @ 16:26:42
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0