mycket att göra..

kapade listan av Lillis, men har översatt den till svenska! :)



Vem är din galnaste vän? jag måste också säga att Mirva tar nog priset!
Med vem är det roligast att hänga? Kan inte säga en person, men med Gabi skrattar vi ofta åt allt!
Har du en bästa vän? Vad menas med bästa? Älskar hela mitt gäng.. Men det finns ändå en del saker som endast få få personer får veta. (tänker inte nämna något/några namn!) Men det är inte många.
Med vem smsar och ringer du mest? Gabi dagligen
Vem är viktigast för dig? Tänker inte nämna en bara, så hemlis!

Är du nöjd med din livssituation? ganska så nöjd nog!
Finns det någon du aldrig glömmer? det är klart
Kommer denhär helgen bli bra? jag tror de, fast vi inte har några stora planer
Var är du om 2 timmar? Antagligen i min säng
Hurudan är du om mornarna? Ofast stressad och vill vara för mig själv (speciellt om jag måste vakna tidigt)!

Skulle du kunna leva utan dator? helst inte
Hur många timmar i veckan är du på datorn? för många!
Har du en egen dator? 2
Vilka sidor besöker du mest? fejjan, bloggar och youtube
Hur länge tror du att du kunde leva utan internet? Ingen aning, inte länge (;

Vilken färgs ögon har du? grönbruna
Håret? -Blont
Är du nöjd med ditt utseende? oftast, men inte då jag har utväxt! Då känns allt fel
Är du lång? nej (A) 161 tror jag
Använder du smink? jepp
Hur länge tar det att fixa dig? på vardagna kanske 15 min, till fest längre (timmar)
Använder du plattång? joo
Är det onödigt att fixa sig? jag gillar göra det, så nej


Är du singel/i förhållande/förtjust/kär? singel
Vill du vara det? joo
Har någon någonsin "brutit ditt hjärta" (kan man säga så)? mm..
Har du sårat någon? hoppas inte !
Har du någonsin känt kärlek vid första ögonkastet? nej
Skulle du kunna leva utan kärlek? hurudan kärlek?

pengar/kärlek
vitchoklad/mörkchoklad
TV/dator
höghus/egnahemshus
jordgubb/banan
hund/katt
sommar/vinter
kallt/varmt

RANDOM
Varför gör du detta? har inget bättre för mig
Skulle du ha något vikitgare att göra? vad tror du?
Är du glupsk? ibland
Beroende av dator? fejjan iallafall :D
Vad skall du göra efter detta? gå och sova
Trött? nej
Tråkigt? JAA!

Senaste
Person du såg? mamma
Person du talade med i telefon? Gabi
Person du kramade? minns icke
Person du smsade med? Nicolina
Låt du lyssnade på? Bruno Mars - Just the way you are
Sak du tänkte på? inget speciellt


När grät du sist? för en vecka sen på måndag & tisdag
Har du senast studerat? idag
När har du senast varit rädd för mörkret? hela tiden


Har du på musik nu just? jepp
Har du ett husdjur? jepp
Är din familj hemma?jepp
Hur många nät är på? 1


Hur många bokstäver är de i ditt förnamn? -7
I vilken månad är du född? augusti


Vem talade du sist med på MSN? Gabi
Hälsade på dig? Ica


Har någon kramat dig under senaste veckan? joo
Har du saknat någon mycket? nå lite iallafall!
Köpt under senaste veckan? inget riktigt
Ringt åt någon? jepp





Kommentarer
Postat av: emsie

onsdag efter skolan? :D

2010-11-17 @ 21:24:02
URL: http://emmsie.webblogg.se/
Postat av: Mirva

jag är smickrad för utnämningen kitza ;D

2010-11-18 @ 19:09:25
Postat av: kitty

sv Mirva: hahaha ;) du vet de e sanningen!! :D

2010-11-18 @ 19:29:23
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0