om morgondagen

Skall berätta morgondagens planer nu eftersom jag knappast kommer hinna blogga, så på samma gång får ni dag 6, som är MIN DAG.

* skoldagen börjar 8.30 med modda
* Håltimme från 9.50 - 13.00
* Blir antagligen gymmet och kaffe med Gabs då!
* 13.00-14.05 samhällslära
* 15.00 --> frissa på Lilla Eden (där kommer jag fixa en sak jag länge väntat på!!!)
* Då jag är klar en 18.00 tiden --> Gabis
* Förfest hos Gabs
* Dagen avslutas med utgång (Oliwer's Inn) med en massa fina vänner! ♥

Syns på Ollis! (;

ALLA DIT!!!


Kommentarer
Postat av: caroline

wääää ja sku så vila va 18 så man bara kan fa ut å "ta en öl" (eller femttio om man nu så vill) :D men .. de e ju bara ett halvår kvar typ!:D

2010-11-23 @ 16:13:57
URL: http://parati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0