2

Har inte egentligen något att berätta om min första "kärlek".
Men jag var på lågstadiet kär i en pojke som bor granne med oss. Han heter Matias. Vi hängde ute tillsammans, i trakterna nära oss. På somrarna spelade vi fotboll, och var till stranden och sådanna saker tillsammans. De har också villa nära oss, så där hängde vi också tillsammans, spelade volleyboll, grillade korv jaa ni vet. Vi tältade på vår och deras gård med alla vänner som bodde på samma gata. På vintrarna var vi till edvinstigen åkte pulka, skidade och så. Vi hade ofta snöbollskrig och lekte bara i snön. Det var ganska mysigt, och jag minns ännu dendär känslan då vi hållde varandra i handen och så. Haha! Sen hade jag en gång skrivit en lapp som jag gömt i vår båt, var det stod en massa vad jag tyckte om honom, typ söt å sådant. & jag minns ännu dendär studen när jag blev asförbannad då min syster hittade lappen och visade den till mamma. Haha ojoj!
Ni får nöja er med detta som svar (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0