wednesday 5.5-2010

Idag började skoldagen med en vanlig mattelektion (som gick så långsamt). Satt istället och spelade lite på Lyckes telefon för de var så svårt att hänga med. Efter det började vår temadag, som handlade om kost och droger. Om jag skall vara helt ärlig, lärde jag inte mig riktigt något nytt. Men de var mycket lärorikt att kolla på en film om en svensk flicka som prövade på droger (ecstasy & kokain) på en nattklubb i London och följden av det var att hon dog samma natt eller morgon. Så hemskt, men man lärde sig faktist av det att aldrig någonsin ens tänka tanken att testa droger! För de kan gå riktigt illa t.o.m första gången!
Mamma hämtade mig då skolan slutade och vi for till djuraffären och kollade på kaniner. En svart liten kaninunge fick följa med oss hem, den var inte ens 2 månader. Jag döpte den till Hugo, och så gosig den är! En stund efter att jag kommit hem så kom Lillis och hämtade mig och vi for på Julles minnestund, där var en hel massa folk, till minne för honom. Jag kan ännu inte förstå att sådant här kan hända.. Vila I Frid ♥
Nu skall jag läsa geografi ända till salkkarit börjar och efter det skall vi och köra med pappa.
+ att jag fått sommarjobb idag, vilken skön känsla! Har ni något sommarjobb?


Fånga dagen, och ta hand om varandra!
En bild på Hugo får ni se senare.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Sv; Jag var efter min biljett till studio ticket ! :)

2010-05-05 @ 19:04:22
URL: http://mariellesophie.blogg.se/
Postat av: J A N I N A

har sommarjobb! kul att ni å fick ;)

2010-05-05 @ 20:23:16
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: kitty

marielle sv: okej tack! :)

janina: hihi ;D

2010-05-07 @ 13:46:39
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0