monday 3.5-2010

Gårdagen var jag med Fanny för största delen. Först var vi med Christian hos honom, där kollade han på Chelseas match och vi tog det lugnt så länge. Han blev som galen då Chelsea gjorde mål, haha! Det var sjukt och se på han sprang och hoppade runt i hela huset som en galning.. ja härregud. Halv 6 var vi på RPV-passet på gymmet. Vad man fick träna speciellt lårmusklerna. Efter de hämtade vi Christian och kollade en film, som vi sett förr. Då jag kom hem var jag dödstrött efter helgen med lite sömn, men orkade ändå inte gå och sova. Satt på datorn många timmar och jag gjorde inget vettigt, som jag bordat. Talade ganska länge med Lillis på msn och vi båda berättade en massa saker tur och ordning. De kändes så skönt att bara ha någon som lyssnade på och inte sa några kommentar, utom just där var man vill höra någon liten kommentar. De kändes mycket bättre sedan då jag äntligen slapp och sova.




Kommer inte hinna blogga mycket nu de närmaste dagarna, har grymt mycke skoluppgifter att jobba med och få de färdiga.


Kommentarer
Postat av: lillis

<3

2010-05-03 @ 21:41:48
URL: http://llill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0