ett liv utan sorg är som en målning utan skuggor

Halåå!
Blev ingen Hesa resa för mig, eftersom jag både lördag och söndag hade över 39 graders feber. Under de 2 dagarna kunde jag bara stiga upp då jag skulle på WC eller och äta något, och det tog enormt mycket på krafterna. På måndag hade febern redan sjunkit lite. Nu har jag grym flunssa (sjuk hals, hosta, snuva och jag nyser hela tiden!). Blir nog ingen skola imorgon heller och från och med torsdag har vi ledigt ända till måndag, som ett nytt påsklov, skönt! Så jag har bara luggit hemma i min säng de senaste dagarna. Tråkigt, men vill verkligen bli frisk! Har iallafall sluppit långt på den sista Twilight boken, åå vad jag älskar böckerna. Idag har jag för största delen luggit i min säng och mamma har städat mitt rum, jag har bara sagt vad som skall kastas bort. Nu är de som nytt! Vi började klockan 15 å var klara där 20.30.. Huh. Någotmer hade jag väl inte att berätta.


under städningen hittades också min minnessticka som varit försvunnen.. Alla har vi väl varit småa någongång.. HAHA!




Hoppet finns ännu kvar.. Du måste klara dig!




Kommentarer
Postat av: J A N I N A

vilke foto... :D

2010-05-11 @ 20:19:09
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Marielle

Äsch va synd att du blev sjuk nu iaf ! :s Krya på dig ! :)

Sv; Janå ja vet int om ja vill se fotona känns så katastrof ! :o men ja borde få hem dem om en vecka så får se då ! (;

2010-05-11 @ 22:14:30
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0