tuesday 25.5-2010

Blev inget bloggas senare igår, hade så bråttom med allt. Körningen gick ganska bra, några små fel. Vi körde först till Janina var hela släkten var samlad, haha nå inte riktigt men. Iallafall så hade Sirpa & Peter, Jukka & Satu kommit hem från Californien. Var där någon timme och så pratade vi lite om morgondagens lilla "resa". De kommer inte bli roligt men.. Då jag skulle köra iväg därifrån stod förståss alla ute på gården och så med spänning hur de skulle gå för mig.. Haha de slutade med en rivstart!! Hela kvällen jobbade jag med skolarbeten och kollade salkkarit förståss ;)
Idag på jumppatimmen spelade vi volleyboll och gud vad jag väntar på att slippa till beachen och spela, de var så roligt! Nu sitter jag i skolan och skall snart börja jobba med modda termförhör. Tänkte bara meddela att jag inte hinner blogga mycket eftersom min stora hög med läxor, projekt, essäer, sammandrag, matteuppgifter osv.. + att jag imorgon reser bort, för någon dag med släkten.




DISA ♥, borde jag också hinna träffa, det var sååå länge sen! & vad jag saknar henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0