monday 24.5-2010

Första dagen i veckan så gott som avklarad. Skolan var helt perus, och fick många uppgifter klara. Var me kockgruppen idag och åt till Chili & Lime, som jag inte gillar så hemskt mycket, men helt ok mat. Vi tyckte med Nann & Mirwa att Saluhallen är mycket bättre, som är sant! Har just kollat Päivien Viemää och skall nu fortsätta med min hop av skolsaker som skall vara klara före perioden är slut, alltså har jag inte mycket tid på mig. Senare ikväll blir det att fara och köra bil, håll er borta från trafiken, de var ett tag sen jag var där så ;)



bild från båten på höstlovet.
& på tal om kryssning och båtar så fick vi nu sist och slutligen plats till abikryssningen på Silja Europa!!! JESS! :D


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

sv: hihihii vitsi du e så söt kusin <3<3 :D

2010-05-24 @ 18:55:50
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0