monday 17.5-2010


jag & Anna våren 09


I skolan nu.. Vi har geografitimme och jag skall snart börja jobba med Hawaii projektet. De skall vara färdigt om  lite på en vecka alltså den 28 maj. Klockan 2 slutar skolan och då far jag med Iia till VYI på kockkursen. Far därifrån tidigare till hälsocentralen för att kolla upp min hals som varit sjuk i över en vecka, som inte är normalt för mig. Måste få medicin nu, kan knappt äta något då de tar så sjukt att svälja.
Ikväll blir de antingen gym, lenkki eller bilkörning. Beror på hur länge allt tar på hälsocentralen.


Laddar ikväll upp bilder från lördagen och berättar då mera om min helg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Smart att träna om du är sjuk

2010-05-17 @ 16:00:47
Postat av: kitty

anonym svar: jag tycker du kan skriva ut vem du är, bara fegt att int göra det! mej stoppar endast träningen om jag ligger på sängbotten och int slipper upp därifrån.. små saker som sjuk hals är ju ingen orsak att inte träna!

2010-05-17 @ 19:15:43
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: Disa

^ kitty kyllä jaksaa vaikka mikä olis! (Y)



o ja älskar denhä bilden, ni e så fiina! :)

2010-05-17 @ 20:08:21
Postat av: kitty

disa: haha (; aaw, tack va snäll du e! :) <3

2010-05-18 @ 14:18:30
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0