All I need is just a couple of minutes

Hopphej! En bra start på veckan kan man inte säga det varit. Mådde dåligt då jag vaknade, va det beror på vet jag inte, tänkte att jag inte kan fa på hela dagen till skolan. Missade första timmen men halv 10 tänkte jag ändå jag måste slita mig dit, så mamma förde mig till skolan då. Dagen gick snabbt och jag for hem genast efter det, slutade 12:45. Då jag kom hem kastade jag mig genast i sängen och sov till klockan 18 på kvällen. Hade igen säkert 7 missade samtal.. sorry kan inte svara då jag sover min skönhetssömn! (A) Tror ni börjar fatta de nu. Min rytm är verkligen i obalans efter lovet, men hoppas på att jag fick tillbaka alla missade timmar genom min 5 timmars dag-sömn. Då jag vaknade skrev jag en finska essä, som skall inlämnas imorgon. Vad skönt med ingen finskatimme imorgon, då man fixar jobbet i tid!





google bild


Kommentarer
Postat av: Marielle

Sv; joo den e så braa ! (;

2010-03-08 @ 21:21:43
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0